reede, 28. oktoober 2016

PÄEV 12. Pariis.. ja kodu (+7 päeva).

Nädalase hilinemisega teeme ka oma viimase postituse. See puudutab siis päeva Pariisis, kojujõudmist ning nädalast ajavahest taastumist.

Niisiis, Pariis! Lennujaamast väljasaamine oli omaette katsumus - enne välja ei saa, kui oled passikontrollist läbi käinud, aga seal oli ainult ÜKS inimene. Inimesi, kes aga kontrolli ootasid, neid oli ca 1000? Küll siis liigutati seda inimmassi ühes ja teises suunas, avati üks boks, siis teine ning arutati omavahel, kus kõik töötajad on. Ca tunniga saime siiski välja ning läksime rongipiletit ostma, et kesklinna sõita. Piletid käes, astusime rongi peale. Mina (Jaanika) olin nagu zombie, tohutu unevõlg, halb tuju, kohvivajadus ja vaikselt hakkas ka koduigatsus tekkima (kuna noh, külm oli väljas juba niikuinii).

Jõudsime siis kesklinna kohale ning hakkasime jalutama. Üsna pea hakkas ka vihma sadama, jess! Astusime ruttu esimesse kohvikusse sisse, et võtta üks kohv ja crossaint - saime. Söödud/joodud, jäi ka vihm järgi ning jalutasime edasi. Ületasime Reini jõe, möödusime suurest parlamendihoonest ja imetlesime (väljastpoolt) maailmakuulsat Louvre'i muuseumi. Kaugelt nägime ka Eiffeli torni, kuid päris selleni me kahjuks ajapuuduse tõttu ei jõudnud. Küll aga käisime vaatasime klaaspüramiidi üle ning kiirustasimegi kähku lennujaama tagasi.

Lennul Pariis-Tallinn saime üllatuslikult ka võiku ja veepudeli (ise ei olnud teadlikud, et tellinud oleks), kohe niimoodi nimepidi toodi. Tore üllatus iseenesest, kuna kõht ootas küll juba midagi. Kuskil 3h pärast olimegi lennujaamas ja tellisime takso koju.

Koju jõudes ootas meid ees süüa ootav kass ning 18 kraadi. Selgus, et vahepeal oli elekter ära käinud ning küttesüsteemi välja lülitanud. Kassivalvaja ütles, et ta tundis küll, et jahedam, aga et talle meeldis - mina ei suutnud jopetki seljast võtta. Magama jäime vist kella 3 paiku öösel, mis ei ole üldse OK.

Nädal kodus on olnud üsna vaevaline. Ajavahest taastumine on üsna raske ikka. Eelmisel nädalavahetusel jäin näiteks kell 7 hommikul magama ja ärkasin kell 15 päeval. Siis tekkis juba hirm, et kuidas küll töönädal kujuneb. Töönädal kujunes nii, et saime enam-vähem kõik päevad ikka üles. Töölt koju tulles oli väsimus, aga ca kella 21 paiku tuli uus elu sisse ja jälle "rõõmsalt" 2-3ni üleval. Aga eks see paika läheb, kus ta pääseb. Ja laupäev vastu pühapäeva saab ju tunnikese kauem magada, kuna kella tuleb keerata.

Igatahes, reis oli kihvt. Ameerika on lahe ja kindlasti tahaks tagasi minna ning avastada ka neid kohti, kuhu ei jõudnud. Seda kindlasti ka teeme tulevikus. Hetkel on aga järgmiseks aastaks juba uued suunad ja mõtted, kuhu minna.

Aitäh kõigile, kes meile kaasa elasid ja viitsisid blogi jälgida. Piltide linki uuendasime, kuna dropbox sai vahepeal täis ning kõiki pilte näeb SIIT.