reede, 21. oktoober 2016

PÄEV 7. Bahamas (Nassau) ja let’s get drunk!

Ärkasime taaskord mõnusalt varakult, et linna peale kondama minna. See oli meil ka ainus päev, kus ei olnud ühtegi konkreetset tegevust planeeritud. Ilm tundus kahtlasevõitu, aga ei osanud midagi hullu aimata. Tellisime hommikusöögi tuppa ja see oli tegelt ikka paras solk. Igalpool mujal maailmas on see hommikune saiamaania – sai grillitult, sai röstitult, sai sai sai...

Vot see on vihm

Laevast välja astudes oli juba päris vihmane. Iga järgneva meetriga vihm tugevnes kuni sellest kasvas välja päris korralik torm. Olime vaid 200m saanud liikuda kui edasiminek tundus võimatu. Täielikult läbimärgadena pöördusime tagasi laeva poole. Üks hetk kuulsime bussipeatuse all olevat rahvast kõvema häälega naermas, plaksutamas ja vilistamas. Selgus, et minu (Rasmus)   jalutuskäigust mõeldud rahvuslikud hilbud olid märjaga täielikult vastu ihu tõmmanud ja rahvas sai wet t-shirt showd näha. Puändiks olin sel hommikul jätnud ka alukad panemata, seega vaade oli kõrvaltvaatajale päris koomiline.

Kuna olime juba niikuinii läbimärjad võtsime suuna otse jacuzzi’sse. Täpselt meie kajuti kohal on ainult täiskasvanutele mõeldud osakond (tegin selle eeltöö juba varasemalt kajutit valides ära). Ilma paranemist ei paistnud mitte kusagilt ja võtsime vastu otsuse, et no matter what, käime ikkagi linnas ära.

Teisel katsel läksime vihma kiuste tiirutama ja jõudsime üsna pea ühte kuulsaimasse rannabaari nimega „Senor frogs“. Korralik rannadisko oli juba püsti pandud mõnusa kariibimere rütmiga, kus MC veel hoogu juurde andis. 2 kokteili läksid 46 dollarit, aga boonusena saab kokteiliklaasi (plastikust) „tasuta“ kaasa. Drink oli päris hea ja ajas ka paraja shvipsi pähe.

Kisub peoks

Ega Nassaus rohkem polnudki suurt midagi teha. Kolistasime poodides ja suundusime üsna pea tagasi laeva. Kuna meil oli juba laeva tulemisest saati alles terve veinike, lasime hea maitsta. Õhtusöögilauas libistasime kaaslastega veel õllekest ja leppisime kokku meeting pointi.

Ja siis ta algas... ega Ameeriklased pole ka just lihtsast puust tehtud. Moscow mule vaheldus õllega (ei tasu unustada, et alla sai libistatud juba terve vein ja kokteil Nassaus). Alustasime aatriumis asuvast baarist, liikusime edasi basseinibaari, sealt omkorda klaveribaari.

Klaverimees lasi ülivingelt näppudel käia ja esitas parimaid Ameerika kultuspalasid. Kõik laulsid ümberringi kaasa ja lõpuks olid meilgi lood selged. Idaho osariigi sõbrer õpetas mulle (Rasmus) lõpuks ka käesurumise tehnikat. Selgeks sai räägitud kõik põhiteesid – ajalugu, poliitika, suhted Venemaaga ja USA presidendivalimised. Lõpetasime umbes 03 ajal, vist.