reede, 21. oktoober 2016

PÄEV 8. Half Moon Cay

NB! Vabandan ette, et fotosid pole vahepeal lisanud ja postitusi teinud. Asi selles, et olime 5 päeva levist väljas ja hetkel istume lennujaamas ning fotokaabeldus on juba pagasisse visatud. Aga sisust ka....
Ärkasime väga ilusal hommikul aga väga räpase olekuga. Avastasime, et peame sisuliselt kohe tõttama ekskursioonile. Olin varasemalt prebookinud skuutriga sõitmise.

Oi kui raske on olla

Sisuliselt kogu päev kujunes kummalgi enesegavõitlemiseks. Hea meel oli vähemalt selle üle, et ma polnud ainus ja kaaslasel oli vähemalt sama raske olla. Ausalt, tegemist oli nagu robinsonaadiga, kus ainult tugevamad jäävad ellu. Ma (Rasmus) ei ole päriselt seda varem vandunud, aga eile tegin seda: „ma ei joo ennast enam purju tükkaega“.

Skuutrisõit

Liikusime laevalt tulles otsejoones oma kavandatud skuutrisõidu kogunemiskohta ja saime teada, et meil tuleb esitada ka juhiluba. Jah, skuutriga sõitmiseks autojuhiluba.... Ei jäänudki muud üle, kui pidin laeva tagasi tõttama (laeva tõttamine tähendab järjekordi + 15min väikepaadisõitu kuna laev ei „pargi“ end otse sadamasse). Ja seda kõike tuli teha oiiiii kui halva enesetundega. Jätsin Jaanika randa marineerima, sest tal oli tõesti vähemalt sama raske olla.

Skuuteramine oli väga äge ja kulges laguunide vahel. Korraks viidi ka avamerele ja päris lahe oli neis lainetes hüpelda. Igatahes vahva kogemus ja võibolla võttis grammike isegi olemist kergemaks.

Half Moon Cay

Saarest ka. Half Moon Cay on tõesti ülicool koht. Nagu paradiis, mille keskel on laguunid ja rand on nii helesinine kui üldse annab ette kujutada. Meie laeva pealt oli selgesti põhjani näha ja see sügavus kindlasti oma 15-20 meetrit. Väidetavalt kuulubki saar Carnivali laevakompaniile ja mõeldud ainult turismikülastuseks. Elanikke ega linnakut kui sellist nagu polegi.

Õhtusöök
Õhtusöögid on alati toredad kuna meil on tõesti lahe seltskond (4 paari koos meiega). Ehk iga õhtu sööd samade inimestega ja alati on uus menüü. A’la carte menüü söök on väga maitsev ja maksta tuleb ainult jookide eest. Eile oli lihtsalt sitt olla ja üritasime asjaga kähku ühelepoole saada. Selgus, et oleme kohalikega (kuigi ka ülejäänud paarid on ikka väga kaugelt USA otstest) võrreldes ikka nõrgukesed, kuna nemad lasid õlut hommikul juba peale. Sellist pikendamist nimetatakse slangis „Hair of the dog“ J.